خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/13 - 14:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

مدارا و ‎قاطعیت توأمان محور مدیریت رهبری در مواجهه با ‎جریان فتنه

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی به محور نشست با اهالی منطقه ۱۱ در مسجد شیشه ‎محله شیخ هادی ‎‏به مناسبت سالروز ۹ دی اشاره کرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 در مجلس در توئیتی نوشت:



‏به مناسبت سالروز ۹ دی در نشستی با اهالی منطقه ۱۱ در مسجد شیشه ‎محله شیخ هادی، ضمن بیان ویژگی‌های جامعه دچار ‎فتنه و تشریح محورهای خنثی‌سازی آن با مدیریت رهبر انقلاب، با حضور جناب رضوانی، مسئولان فرمانداری و شهرداری ‎تهران پیرامون رفع مشکلات و ارتقای سطح کیفی منطقه تصمیم‌گیری شد.



‏به‌کارگیری «‎آنتی تز فتنه» یعنی شفاف‌سازی و بصیرت‌افزایی محور دوم مدیریت رهبری در مقابله با فتنه‌ای بود که از جنس «‎چالش نرم» است، لذا مواجهه با آن از طریق ابزارهای سخت انتظامی و حتی نیمه‌سخت قضایی چندان کارایی نخواهد داشت و جنس برخورد باید از جنس چالش فتنه و از نوع نرم باشد. 



رهبری انقلاب در حالی که هدف مرکزی استراتژی فشار از پایین و چانه‌زنی در بالا محسوب می‌شد، با ایستادگی و قاطعیت بر اجرای ‎قانون، جریان فتنه را در مقاطع گوناگون مأیوس کرد.

ضمن اینکه صیانت از ‎وحدت و انسجام جامعه از اولین روزهای بعد از ‎انتخابات از سوی رهبری بسیار حائز اهمیت است.



سومین محور مدیریت رهبری، ‌به‌کارگیری ‎مدارا و ‎قاطعیت توأمان در مواجهه با ‎جریان فتنه بود. بطوری که از مقطع خطبه‌های نماز جمعه ۲۹ خرداد تا حادثه عاشورای ۸۸ شاهد تلاش رهبر انقلاب برای حفظ جریان غیرپیروز در چارچوب نظام و جلوگیری از شکسته شدن مرزهای قانونی و جمهوریت توسط آنها هستیم.

  • کد خبر : 334926
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار